Известие

Collapse
No announcement yet.

не иска да запали 156 2.4 жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • не иска да запали 156 2.4 жтд

    Здравейте колеги
    проблемът е следният:значи колата ми прави проблеми със паленето от доста време,бил съм по сервизи,проверявани са свещи,релето за подгрев,регулатори на гориво,помпи,включително и стартер е проверяван.колата стоя два дена в Бош Сервиз на Кукленско шусе.и съмнението беше единственно във Акумулатора.преди 20-дена го смених със нов Монбат със 30 % по голям стартов ток,сега си пали,но отивам на море и колата я оставам за 5-дена.пребирам се въртя,стартера си върти ама нежелае да запали двг-то.Акумултора падна,заредих го,и пали от ряс.Втора ситуация оставам колата за около 12-14без да се кара,опит да запаля,неможе от първия път,пали със зор от вторият.Обикновенно всеки ден си карам колата,оставям я около 12-през ноща и тръгвам за работа във 7,никакъв проблем пали,но остави ли се за по дълго,МЪКА.Също със бутане пали на 2-рия метър,със кабели пали от ряс ако е паднал леко акуто.Моля кажете ми във стартера ли да търся проблема,дали нещо задържа,или някаква гадна отечка?Благодаря ви предварително
    156 2,4jtd

  • #2
    И аз имах същия проблем с моята преди година:клемата + която влиза в черната кутия се държеше на косъм и там пуснах допълнителен кабел от + до клемореда в кутията и от тогава няма проблем.Провери си всички кабелни обувки дали са стегнати към кабелите.
    sigpic Alfa Romeo 156 2,4 JTD"01 - 140ph "Красавицата Звяр"

    Comment


    • #3
      Провери дали ти зарежда генератора.
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99

      Comment


      • #4
        re

        Благодаря за отговорите
        значи генератора също е поправен,сменени четки и лагери.Колега коя черна кутия кой кабели,да проверя
        156 2,4jtd

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Boriio Покажи съобщение
          Здравейте колеги
          проблемът е следният:значи колата ми прави проблеми със паленето от доста време,бил съм по сервизи,проверявани са свещи,релето за подгрев,регулатори на гориво,помпи,включително и стартер е проверяван.колата стоя два дена в Бош Сервиз на Кукленско шусе.и съмнението беше единственно във Акумулатора.преди 20-дена го смених със нов Монбат със 30 % по голям стартов ток,сега си пали,но отивам на море и колата я оставам за 5-дена.пребирам се въртя,стартера си върти ама нежелае да запали двг-то.Акумултора падна,заредих го,и пали от ряс.Втора ситуация оставам колата за около 12-14без да се кара,опит да запаля,неможе от първия път,пали със зор от вторият.Обикновенно всеки ден си карам колата,оставям я около 12-през ноща и тръгвам за работа във 7,никакъв проблем пали,но остави ли се за по дълго,МЪКА.Също със бутане пали на 2-рия метър,със кабели пали от ряс ако е паднал леко акуто.Моля кажете ми във стартера ли да търся проблема,дали нещо задържа,или някаква гадна отечка?Благодаря ви предварително
          Погледни при загасена кола дали ти мъждука леко някои от задните габарити?
          Всъщност дава ли ти грешка на таблото за изгоряла крушка?

          Comment


          • #6
            ре

            колега нямам такава индикация,и нищо не премигва на габаритите
            156 2,4jtd

            Comment


            • #7
              магнета къф ти е. чувал съм за касетофони дето истощават акумулаторите без да са фключени. иди на жичкаджия да мери колко ток върви.

              Comment


              • #8
                Какво общо има ЦД-то , той пише ,че не пали ,а не че се губи тока .....! Стига го заблуждавайте ...! Ако имаш време ела при софийските майстори! На диагностика нищо ли не показва!?
                Alfa156 Against All

                Comment


                • #9
                  ne

                  не нищо не показва мамка и,бахти и колата направо ще ме откаже от марката
                  156 2,4jtd

                  Comment


                  • #10
                    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO колега чете ли ти кода от ключа???? виж като връткаш ключа да подгрее изгасва ли лампичката на таблото за прочитане на кода LOCK ? абе като врътнеш ключа да подгрее и изчакай да видиш дали всичко изгасва по таблото

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Boriio Покажи съобщение
                      ....и съмнението беше единственно във Акумулатора.преди 20-дена го смених със нов Монбат със 30 % по голям стартов ток,сега си пали,но отивам на море и колата я оставам за 5-дена.пребирам се въртя,стартера си върти ама нежелае да запали двг-то.Акумултора падна,заредих го,и пали от ряс.Втора ситуация оставам колата за около 12-14без да се кара,опит да запаля,неможе от първия път,пали със зор от вторият.Обикновенно всеки ден си карам колата,оставям я около 12-през ноща и тръгвам за работа във 7,никакъв проблем пали,но остави ли се за по дълго,МЪКА....
                      След като си с нов акумулатор и след пет дни не пали, отговора е един - утечка. Иди в акумулаторен сервиз, да ти я проверят. Не трябва да е повече от 50 mA. Ако е - се почва едно търсене...

                      Огледай си първо уреди, отпосле монтирани (ако има такива): музики, усилватели, антирадари, жпс, ксенони - всичко свързано с консумация на ток.

                      Ако мислиш, че сам няма да се справиш, за техник-електричар не би трябвало да е проблем...

                      Успех
                      Last edited by spe4elist; d.m.y г., 20:32.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
                        OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO колега чете ли ти кода от ключа???? виж като връткаш ключа да подгрее изгасва ли лампичката на таблото за прочитане на кода LOCK ? абе като врътнеш ключа да подгрее и изчакай да видиш дали всичко изгасва по таблото
                        Да между другото наистина е така ако не прочете кода само върти а не пали...
                        Случвало ми се е на мен но едва ли е това проблема
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #13
                          ре

                          тва веднага щях да го видя колеги,карам Алфи от 5-години вече и им зная мизерийките горе долу,ама сега е направо шах със пешката
                          156 2,4jtd

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Boriio Покажи съобщение
                            тва веднага щях да го видя колеги,карам Алфи от 5-години вече и им зная мизерийките горе долу,ама сега е направо шах със пешката
                            Ми виж сега всички казват че са доволни от Бобо, така че най-добре отиди там и съм сигурен че ще ти намерят и отстранят проблема
                            Поздрави и искам да пишеш пак в темата да ми кажеш какъв е бил точно проблема че ми стана страшно интересно...
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                              След като си с нов акумулатор и след пет дни не пали, отговора е един - утечка. Иди в акумулаторен сервиз, да ти я проверят. Не трябва да е повече от 50 mA. Ако е - се почва едно търсене...

                              Огледай си първо уреди, отпосле монтирани (ако има такива): музики, усилватели, антирадари, жпс, ксенони - всичко свързано с консумация на ток.

                              Ако мислиш, че сам няма да се справиш, за техник-електричар не би трябвало да е проблем...

                              Успех
                              И аз реших, че има утечка...

                              Comment

                              Working...
                              X